PRESENTACIÓ NOU TUTOR

Hola a tothom!Com a nou tutor del curs també hem vull donar a conèixer en aquest blog del curs de sisè. Els alumnes ja m'han anat coneixent a diari i també he tingut ocasió de parlar amb alguns pares ja. Per aquells que encara no hem coneixen sóc en Xisco i sóc de Mallorca. Estic molt content del grup que m'ha tocat. Estic encantat de ser a sisè!! Tindrem molt temps per conèixer-nos, però mentrestant anirem emprant el blog per mostrar el que feim a classe, comunicats per a les famílies, als alumnes... Així que aquesta setmana ja aniré penjant tot el que pugui.Molt de gust!


dimecres, 17 de març del 2010

CARNESTOLTES 2010

L'ESCOLA VA SORTIR A LA RUA DE SANT ANTONI, LA NOSTRA TEMÀTICA ERA EL NOSTRE MAR IMAGINARI, I VÀREM SORTIR CASI TOTA LA CLASSE. ENS HO VÀREM PASSAR MOLT BÉ.

22 comentaris:

laura ha dit...

a jo me o vaig pasar molt be a la rúa perque varem ballar i ens verm disfrasar de coses del mar.

Luci@ ha dit...

ami tambe em va agradar molt la rua na Laura na Marina y jo varem inventarnos els pasos va estar molt divertit

Luci@ ha dit...

ami tambe em va agradar molt la rua na Laura na Marina y jo varem inventarnos els pasos va estar molt divertit

jorge/george ha dit...

ami em va agradar molt ademes estant amn fenix que no parava ¡¡¡
va ser molt divertit

daphne ha dit...

va ser molt divertit

patri//6 ha dit...

me guto mucho la rua y nos lo pasamos mui bien

MUSTI ha dit...

LA GRA MEGUSTO MUNCHO

MUSTI ha dit...

QUEDO MUY BIEN LA GRUA

Anònim ha dit...

que bien nos lo pasamos ese dia
x
d

marc ha dit...

el de arriba soy yo marc

Anònim ha dit...

i yo el de abajo

jorge ha dit...

yo no vaig anar pero el disraç va estar be

jan ha dit...

no m'agrada el carnaval perque en feia mal el peu

jorge ha dit...

no vaig anar estaba be

samu ha dit...

yo no vaig anar pero va estar be

enrique ha dit...

me gusto mucho por el decorado y queria que ubieramos ganao

mario ha dit...

no estuve

Juan Antonio ha dit...

fue mui guay estavamos todo el rato de FIESTAAAAAAAA!!!!!

ANALIA ha dit...

analia:quien vive en una piña debajo del mar BOB ESPONJA su cuerpo amarillo absorbe sin mas BOB ESPONJA el mejor amigo k pudes tener BOB ESPONJA igual k los peces el puede flotar BOB ESPONJA .... BOB ESPONJA YA LLEGO tirititiriti LA CANCION DEL AÑO....!

fernando 11 ha dit...

los decorado a estado muy bn

fernando 11 ha dit...

el decorado a estado bn

javi 10 ha dit...

a estado muy bn

CULTURA EGÍPCIA, MÀIA I MAR ROIG

sudoku



Fito & Fitipaldis - [EMG] - Nada Que Decir
Found at skreemr.com