PRESENTACIÓ NOU TUTOR

Hola a tothom!Com a nou tutor del curs també hem vull donar a conèixer en aquest blog del curs de sisè. Els alumnes ja m'han anat coneixent a diari i també he tingut ocasió de parlar amb alguns pares ja. Per aquells que encara no hem coneixen sóc en Xisco i sóc de Mallorca. Estic molt content del grup que m'ha tocat. Estic encantat de ser a sisè!! Tindrem molt temps per conèixer-nos, però mentrestant anirem emprant el blog per mostrar el que feim a classe, comunicats per a les famílies, als alumnes... Així que aquesta setmana ja aniré penjant tot el que pugui.Molt de gust!


dimecres, 17 de març del 2010

CARNESTOLTES 2010

L'ESCOLA VA SORTIR A LA RUA DE SANT ANTONI, LA NOSTRA TEMÀTICA ERA EL NOSTRE MAR IMAGINARI, I VÀREM SORTIR CASI TOTA LA CLASSE. ENS HO VÀREM PASSAR MOLT BÉ.

5 comentaris:

george/jorge ha dit...

xisco com as posat dos vegades lo mateix no dic res

daphne ha dit...

em va agradar molt fer desfras hi varem quedar molt be

MUSTI ha dit...

ANTES DE SALIR A LA GRUA TODO ESTAVA MUY BIEN VESTIDOS

jan ha dit...

no me ha gustado la sardina

jan ha dit...

la sardina que do muy mal

CULTURA EGÍPCIA, MÀIA I MAR ROIG

sudoku



Fito & Fitipaldis - [EMG] - Nada Que Decir
Found at skreemr.com