PRESENTACIÓ NOU TUTOR

Hola a tothom!Com a nou tutor del curs també hem vull donar a conèixer en aquest blog del curs de sisè. Els alumnes ja m'han anat coneixent a diari i també he tingut ocasió de parlar amb alguns pares ja. Per aquells que encara no hem coneixen sóc en Xisco i sóc de Mallorca. Estic molt content del grup que m'ha tocat. Estic encantat de ser a sisè!! Tindrem molt temps per conèixer-nos, però mentrestant anirem emprant el blog per mostrar el que feim a classe, comunicats per a les famílies, als alumnes... Així que aquesta setmana ja aniré penjant tot el que pugui.Molt de gust!


dimarts, 9 de març del 2010

VENTA DE MENJAR DIADA DELS ESTELS


11 comentaris:

laura garcia mari ha dit...

el día de la venta de las cometas nos lo pasamos bien porque al principio no había nadie pero luego empezó a venir gente y vendimos todo.
esta vez teniamos competencia con los de otro colegio:):)




:):):):(:):(:):):):):):)¨¨
_

Luci@ ha dit...

Me gusto muxo la venta nos lo pasamos muy bien la pena es k no vii a tu novia xisco con lo wapa k es jaja pobrecita x estar contigo n un feo y una wapa no pega jaja

jorge/george ha dit...

estuvo muy bien sobretodo si vendes todo podramos aver vendido mas lo unico que avia otro colegiooo creo q nosotros vendomas mas

daphne ha dit...

em va agradar molt ,per que era la primera vegada que veniem tots lluns

samu ha dit...

em va agradar y no me enrrecordo cuant de diner varem recaudar

patri//6 ha dit...

estubo muy bien la venta xk ablamos y nos reimos un monton y como son cosas para el viaje si k me interesa acerlo jejejeje xD

Beeeaa!!! ha dit...

Aquell dia varem bendre moltissim bueno mijor dit o baren bendre tot
no me estranya esk tot estaba molt bo
bueno dew

Liezel ha dit...

Q diiaa yo no vaig poder anar!!!
quina pena....:((
pero segur q tots ho varen pasar y la gent va disfrutar molt dels menjars:P

marc ha dit...

que bn me lo pase

enrique ha dit...

no digo nada no estube

javi10 ha dit...

en aquesta venta enba agrada molt

CULTURA EGÍPCIA, MÀIA I MAR ROIG

sudoku



Fito & Fitipaldis - [EMG] - Nada Que Decir
Found at skreemr.com