PRESENTACIÓ NOU TUTOR

Hola a tothom!Com a nou tutor del curs també hem vull donar a conèixer en aquest blog del curs de sisè. Els alumnes ja m'han anat coneixent a diari i també he tingut ocasió de parlar amb alguns pares ja. Per aquells que encara no hem coneixen sóc en Xisco i sóc de Mallorca. Estic molt content del grup que m'ha tocat. Estic encantat de ser a sisè!! Tindrem molt temps per conèixer-nos, però mentrestant anirem emprant el blog per mostrar el que feim a classe, comunicats per a les famílies, als alumnes... Així que aquesta setmana ja aniré penjant tot el que pugui.Molt de gust!


dimecres, 13 de gener del 2010

TREBALL MEDI UNIÓ EUROPEA


33 comentaris:

ariadna ha dit...

aquest treball ha set mes dibertit que l´altre em tardat molt en ferlo pero ha set molt divertit.

samu xdxdxdx ha dit...

el mejor tabajo fue el q izimos nosotros y estoi deseando q xisco nos ponga un trabajo sobre la epoca de franco

patricia ha dit...

aquest traball me a agradat mes que el altre per que en el altre no ens decidiam pero aques esta be esper que nus posis bona nota

aaron$$$$$$$$$$ ha dit...

este trabajo no me gusto,me gusto el primero

laura ha dit...

aquest treball va ser mes divertit
divertit que el otro. perque es molt mes interesant i hi ames coses que posar.

LIEZEL ha dit...

aquell treball esta be y aquell tema pareixia me facil...=D

jan ha dit...

mea gustat el treball de medi......¡!

marc ha dit...

aquest treball va ser molt dificil de fer pero va ser molt entretingut

Lucia ha dit...

Aquet treball no em ba agradar mes que laltre per que em ba tocar amb na Analia i amb en Javi.

fernando ha dit...

aquest treball a segut molt be pero a stat molt dificil pero bn bn bn bn bn bbn

bea!!! ha dit...

hola! aquesta travall no ma gustat molt pero ferlo a segut divertit!!!

barbi ha dit...

aquest traball a estat molt be pero no vais poder anar aquell dia pero vaig escriure el ke me avien dit.

analia ha dit...

hola!! bon dia a tothom com estau?¿ esper que molt be adeu =>

paco ha dit...

el nostre va ser el millooooorr!!!

he'm va agradar molt fer el treball i treure tan bona nota.

paco.
chocolaaateee...

paco ha dit...

el nostre va ser el millooooorr!!!

he'm va agradar molt fer el treball i treure tan bona nota.

paco.
chocolaaateee...

andrés ha dit...

el mio mola heeeeeeee . gracias al billete de 400 euros para zapateros;-) @-/

celia!(L) ha dit...

aunque el nuestro a sido el mejor xk emos sacado un 10!!!

samuxdxdx ha dit...

si seguro celia sobre todo tu as sacao un 10

daphne ha dit...

ola totom aunke ens em s va durar un monton de temps ens a kedat molt origuinal

mustii ha dit...

me gustaron los trabajos

george/jorge ha dit...

a mi aquest treball no em va agradar vastant com per a fero perfect pero vaig tenir molt bona nota ¡¡¡¡jajaja

enri/enrique ha dit...

a mi no hem va agradar perque es molt de lio

Patri ha dit...

Me agustado lo malo es k lo e echo con marc xDxD es broma a sido dibertido y la laura lo izo con migo asin k guai y el andres como sabe mucho de eso pos supongo k wena nota

$$patri$$ ha dit...

ME A GUSTAO ACERLO CON LAURA,MARC Y ANDRES Y ESPERO K SEA WENA NOTA POR K SI NO XISCO... es broma jajaja xDxD

$$patri$$ ha dit...

ME A GUSTAO ACERLO CON LAURA,MARC Y ANDRES Y ESPERO K SEA WENA NOTA POR K SI NO XISCO... es broma jajaja xDxD

kiko ha dit...

me a gustao muxo

jorge ha dit...

va que dar molt xulo em va agradar

ariadna ha dit...

aquest treball m´ha agradat si no que na barbara y en jan no varen venir .y nomes o vam fer en mario y jo.

celia ha dit...

en el treball nomes varem fer el mapa i no varem escriure res.

l,l.d.p ha dit...

No tenemos k decir nada...

$$$$$$anònim$$$$$$ ha dit...

XPXDXPXDXPXDXPXDXPXDXP

javi10 ha dit...

me a gustado mucho

javi10 ha dit...

me a gustado mucho

CULTURA EGÍPCIA, MÀIA I MAR ROIG

sudoku



Fito & Fitipaldis - [EMG] - Nada Que Decir
Found at skreemr.com