PRESENTACIÓ NOU TUTOR

Hola a tothom!Com a nou tutor del curs també hem vull donar a conèixer en aquest blog del curs de sisè. Els alumnes ja m'han anat coneixent a diari i també he tingut ocasió de parlar amb alguns pares ja. Per aquells que encara no hem coneixen sóc en Xisco i sóc de Mallorca. Estic molt content del grup que m'ha tocat. Estic encantat de ser a sisè!! Tindrem molt temps per conèixer-nos, però mentrestant anirem emprant el blog per mostrar el que feim a classe, comunicats per a les famílies, als alumnes... Així que aquesta setmana ja aniré penjant tot el que pugui.Molt de gust!


dimecres, 13 de gener del 2010

FESTA DARRER DIA ABANS DE NADAL

El darrer dia de classe vàrem fer un poc de festa: música, balls, cants i després varen arribar els Reis.


23 comentaris:

ariadna ha dit...

mo he passat molt be i sobretot a classe de na carmen.

samu xdxdxd ha dit...

me lo pase mui bien con toda la clase bailando pero el chocolate no me gusto

patricia ha dit...

mel pase mol be el ultim dia de clase y xisco el bombon estaba mol bon aber si treus una caixa pera tota la clase XD XD

aarn ha dit...

me lo pase muy bien enl clasedeusica pero no me gusto echocolate

Anònim ha dit...

me lo pase muy bien en musica pero no me gusto el chocolate

aaron ha dit...

me lo pase muy bin en musica en la clase y no me gusto el chocolate

daphne ha dit...

m´ho vaig passar molt bé veient als meus companys i companyes ballant.

laura ha dit...

me lo pase muy bien el ultimo dia bailando con todos mis amigos pero no me gusto el chocolate

LIeZeL ha dit...

aquel dia...fue lo mas loco y divertido y mas con la chocolatina..jijiji
aunque me gusto tambien los bailes que hacian los demas

musti ha dit...

EL CHOCOLATE ESTAVA BE Y ALGO KEMADO

jan ha dit...

no me gusta bailar y cantar solo dibujar

Lucia ha dit...

em ba agradar la festa un mun perque en fenix ballaba molt be la loba i tambe el ball de en pocoyo

marc ha dit...

ese fue el mejor dia de colegio con

el baile de la loba y pocoyo

fernando ha dit...

ese dia fue muy divertido

george/jorge ha dit...

a mi aquest dia em va agradar bastan perque nomes faltaben hores per les vacacons ¡¡¡¡

barbi ha dit...

no e estat aki .

enri/enrique ha dit...

jo estaba molt nervios perque dins de poc papa noel vendria i hem portaria molts de regals

PAKOXDTIOBUENO ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
jan ha dit...

mea grada....

marc ha dit...

que baile nos pegamos

jAvI 10 PUFFFFF ha dit...

ME GUSTARIA IR HAY!!!!! DONDE HAS HDIDO TUUU XISCORRRO

CULTURA EGÍPCIA, MÀIA I MAR ROIG

sudoku



Fito & Fitipaldis - [EMG] - Nada Que Decir
Found at skreemr.com