PRESENTACIÓ NOU TUTOR

Hola a tothom!Com a nou tutor del curs també hem vull donar a conèixer en aquest blog del curs de sisè. Els alumnes ja m'han anat coneixent a diari i també he tingut ocasió de parlar amb alguns pares ja. Per aquells que encara no hem coneixen sóc en Xisco i sóc de Mallorca. Estic molt content del grup que m'ha tocat. Estic encantat de ser a sisè!! Tindrem molt temps per conèixer-nos, però mentrestant anirem emprant el blog per mostrar el que feim a classe, comunicats per a les famílies, als alumnes... Així que aquesta setmana ja aniré penjant tot el que pugui.Molt de gust!


dimecres, 24 de febrer del 2010

SORTIDA SEGURETAT VIAL

Anàrem al Parc vial de la policia a Sta Gertrudis, on els alumnes varen realitzar un examen teòric de conduïr sobre tot el que havien après a les classes teòriques amb el policia del centre. I desprès realitzaren una pràctica dins el circuit tancat amb cars i bicicletes on varen demostrar que no es tant fàcil conduïr i a l'hora complir totes les normes de ciruculació, bé en el seu cas no en varen complir casi ninguna. Quin desastre les assegurances de cotxes haurien de tancar si tothom conduis així.


14 comentaris:

laura ha dit...

a jo hem va agradar molt seguretat vial varem fer dos tests teòrics i després varem sortir ala pista

daphne ha dit...

alo primer no volia anar pero cuan vaig nar m'ho vaig passar molt be

jorge/george ha dit...

a mi en va agradar bastant sobretot perque no donavem classe tambe em va agardar perque ja em ``aprendidoalgo mas``

jorge/george ha dit...

a mi en va agradar bastant sobretot perque no donavem classe tambe em va agardar perque ja em ``aprendidoalgo mas``

Luci@ ha dit...

Em va agradar moltisim el dia de la seguretat vial.Em va donar molta pena en Samu es va fer molt de mal.Jaja pobret pero em va agradar.

Luci@ ha dit...

Em va agradar moltisim el dia de la seguretat vial.Em va donar molta pena en Samu es va fer molt de mal.Jaja pobret pero em va agradar.

samu ha dit...

va ser un dia q mai oblidare. em vaig pegar un piñazoooooooooo

kiko ha dit...

de los cars me an agradat mol pero iva como una abuela de lenta la de la sardina era perdre el temps

marc ha dit...

que mala sort em vaig perdre els cars per que estava malalt

patri//6 ha dit...

va a ser molt divertit lo mal es k com yo no se anar en vizi no baig podre montarme en la bizi pero baig muntarme dues begades als cars jejejeje xD

Liezel ha dit...

m'agradat molt aquell dia pero no sabia molt i sempre em vaig golpetjar
pero iwalment va ser molt divertit..

marc ha dit...

que pasada de dia

enrique ha dit...

el de arriba soy llo me equivocao

javi10 ha dit...

no meva gustar nada

CULTURA EGÍPCIA, MÀIA I MAR ROIG

sudoku



Fito & Fitipaldis - [EMG] - Nada Que Decir
Found at skreemr.com