PRESENTACIÓ NOU TUTOR

Hola a tothom!Com a nou tutor del curs també hem vull donar a conèixer en aquest blog del curs de sisè. Els alumnes ja m'han anat coneixent a diari i també he tingut ocasió de parlar amb alguns pares ja. Per aquells que encara no hem coneixen sóc en Xisco i sóc de Mallorca. Estic molt content del grup que m'ha tocat. Estic encantat de ser a sisè!! Tindrem molt temps per conèixer-nos, però mentrestant anirem emprant el blog per mostrar el que feim a classe, comunicats per a les famílies, als alumnes... Així que aquesta setmana ja aniré penjant tot el que pugui.Molt de gust!


dimarts, 9 de març del 2010

SORTIDA CONCERT HISTÒRIA ROCK AND ROLL


15 comentaris:

samuxd ha dit...

ami me va agraDAR la musica de bob marley y los rolling stones el punk no me va agradar molt esos tios 3stavan mu locos

laura garcia mari ha dit...

a jo em va agradar la música els rolling stons hevi metal Elvis etc




las canciones estaban bien aunque las explicaciones eran un poco royo.

Luci@ ha dit...

em ba agradar molt aquesta surtida em ba agradar moltisim la musica de abans y el rock and roll m'agrada

ariadna ha dit...

va ser una pasada pero un infern a la vegada una pasada perque la musica d'abans tambe estava molt be.Iun infern perque en xisco estava al meu costat i no paraba de cantar i ballar quin infern.

jorge/george ha dit...

yo no puc fer un gran comentari perque aquest dia no vaig poder anar perqaue tenia matge pero per lo que man comentat els meus amics va estar molt be

daphne ha dit...

em va agradar molt .pero amb el meu pare lla tinc suficient , que li escolt tots els dies

patri//6 ha dit...

fue mui divertido ir a esta excursion aunk me encontre con una persona a la k no preferia ver xD

MUSTIXD ha dit...

LA SALIDA AL COCIERTO FUE MUUY BONITO

marc ha dit...

las cciones fueron chulas

enrique ha dit...

estubo chulo pero stube to el rato en el baño (cagando)

Beeeeeaaaa!!! ha dit...

Hola a totom k tal ??
amb aixo mel vaig pasa molt be m´agradaria anari una altra begada

Anònim ha dit...

me gusto

Enrique eres un guaro de parte de tu abuelo

liezel ha dit...

m'agradat molt les histories i cansonssssssss

javi10 ha dit...

no emba a gradad

Anònim ha dit...

musti si pones anonimo y luego le dices a enrrique k es de parte de su abuelo se ve clarisimo k eres tu listooo!!!

CULTURA EGÍPCIA, MÀIA I MAR ROIG

sudoku



Fito & Fitipaldis - [EMG] - Nada Que Decir
Found at skreemr.com