PRESENTACIÓ NOU TUTOR

Hola a tothom!Com a nou tutor del curs també hem vull donar a conèixer en aquest blog del curs de sisè. Els alumnes ja m'han anat coneixent a diari i també he tingut ocasió de parlar amb alguns pares ja. Per aquells que encara no hem coneixen sóc en Xisco i sóc de Mallorca. Estic molt content del grup que m'ha tocat. Estic encantat de ser a sisè!! Tindrem molt temps per conèixer-nos, però mentrestant anirem emprant el blog per mostrar el que feim a classe, comunicats per a les famílies, als alumnes... Així que aquesta setmana ja aniré penjant tot el que pugui.Molt de gust!


dimecres, 24 de febrer del 2010

L'AMIC LECTOR

Ens vàrem juntar amb els alumnes de segon i per parelles ens varem llegir un conte, va ser una experiència molt bona que repetirem durant tot el curs amb els alumnes de primer cicle. Aquí teniu les imatges dels alumnes de sisè llegint amb els de segon.


13 comentaris:

laura garcia mari ha dit...

es amic lector esta molt be perquè els de sisè lleixen un conte als de segon per ajudarlos ha aprendre a llegir

daphne ha dit...

aquell dia va estar molt be, per ajudar als nins de segon.

samu ha dit...

ami me gusto muxo xk el niño k me toco era mui gracioso no me acuerdo como se llamava el niño

jorge/george ha dit...

a mi em va agradar
perque el nin q em va tocar no parava de parlarrr igual ue jo jeje
es llamava kiko

Anònim ha dit...

el amic lecor s un aburrmto es una caca

Aron$$$$$$ ha dit...

amio m gustaeamc lector

Luci@ ha dit...

Em va agradar molt el amic lector si no fos per que em va tocar amb una nina que no parlaba gens.

patrii//6g ha dit...

lucia si no ablaba nada esk es total mente lo contrario k tu xD
a mi tambien me gusto mucho y el niño k me toco era mui weno ablaba cuando tenia k ablar y se callaba cuando se tenia k callar todo lo contrario a nuestra clase jeje no sabia leer mucho todabia y no pudimos acabar el libro pero lo poco k leimos basto

liezel ha dit...

ha estat molt be ajudar als nins d'aquella clase perque eren molts simpatics...:p

Bea ha dit...

Ba ser molt divertit
ayudar als nens petits yo mel vaig pasa molt be



Beaa!!!


=)

enrique ha dit...

k aburrimiento de dia

javi10 ha dit...

k aburrimiento de dia

kiko ha dit...

el niño solo sabia ablar

CULTURA EGÍPCIA, MÀIA I MAR ROIG

sudoku



Fito & Fitipaldis - [EMG] - Nada Que Decir
Found at skreemr.com