PRESENTACIÓ NOU TUTOR

Hola a tothom!Com a nou tutor del curs també hem vull donar a conèixer en aquest blog del curs de sisè. Els alumnes ja m'han anat coneixent a diari i també he tingut ocasió de parlar amb alguns pares ja. Per aquells que encara no hem coneixen sóc en Xisco i sóc de Mallorca. Estic molt content del grup que m'ha tocat. Estic encantat de ser a sisè!! Tindrem molt temps per conèixer-nos, però mentrestant anirem emprant el blog per mostrar el que feim a classe, comunicats per a les famílies, als alumnes... Així que aquesta setmana ja aniré penjant tot el que pugui.Molt de gust!


dimarts, 17 de novembre del 2009

SA TRENCADA

ELS ALUMNES VÀREN SORTIR A CELEBRAR SA TRENCADA. TOTS VÀREN PORTAR ELS FRUITS SECS I ELS VÀREM COMPARTIR AL PATI.


29 comentaris:

samu ha dit...

LA TRENCADA ESTUVO MUI BIEN A MI ME GUSTARON MUXO LAS CASTANYAS

MUSTI ha dit...

LA trencada va se molt divertit i molt bo.

SAMU ha dit...

A MI ME GUSTO MUXO LA TRENCADA XK PERDIMOS CLASE DURANTE 1 O MEDIA HORA. A MI ME GUSTARON MUXO LAS CASTAÑAS

liezel ha dit...

m'ha agradat molt aquest dia...
perque varem menjar molt de fruits secs...pero no m'ha agradat rexcollir-los...

laura ha dit...

A jo me va agradar molt la trencada perquè m'agraden molt els fruits secs però després varem tenir que barre el sol

jorge ha dit...

a mi me va agradar la trencada perque vareme perdre classe ,pero despres de tant menjar fruits secs et feia mal la panxa jajaja

ariadna ha dit...

A mi em va agradar molt la trencada pero feia molta calor , varem menjar molts fruits secs .Despres necessitavem aigua.

Lucia ha dit...

Me va agradar molt la trencada
me o vaig pasar molt be. Pero com varem menjar molt en feia mal la panxa.

andrés ha dit...

estuvo bien pero creo que deveria avernos dado lo que sobro ¡no tengo razón!

aarn ha dit...

la trencada fue muy bien hacia mucha calor y estav rics los frutos secos.

aaron ha dit...

la trencada estaa muy bien me gusto mucho

patricia ha dit...

Me a agradat molt sa trancada barem menjar molts fruts secs i alguns ens baren enpachar molt pero ba ser molt dibertit i me ba a agradar molt

Eva Quirós ha dit...

La trencada em va agradar molt.
En tot el dia la única cosa que
no em va agradar va ser una castanya que tenia un cuc dins.

PACO

marc ha dit...

la trencada fue muy divertida pero lo malo fue que tuvimos que recoger las casacaras

samu ha dit...

aron aver si empezamos a escribir mejor xk ``estaa´´ so ``estaa´´ muy bien escrito

ARIADNA ha dit...

ME ABURRO

ARIADNA ha dit...

PATRICIA COMO NO APRENDAS HA ESCRBIR NO APROBARAS. PROMETEME QUE INTENTARAS NO TENER TANTAS FALTAS,OK?

Juan Antonio ha dit...

A mi m`hen va encantar sa trencada perque vam menjar molts de fruits secs i sobretot cuan portaben les castañes pero el menys que m`hen va agradar va ser cuan teniem que reculliro tot jajaja es lo normal.
aquell dia va ser fantastiiiiiic!!!

barbi ha dit...

san trancada a estas molt be perque ens em divertit molt i tambe em mensat mol de fruites secs

beatriz ha dit...

magradat molt xk em jugatem reit i emb menjat cacauets,almendres,pinyons...a segut molt divertit!!!

fernando ha dit...

la trancada a estado muy bn pero teniamos k recoger jajaja bueno dw

celia ha dit...

la trancada me gusto un mogollon pero hacia mucho calor y algunos niños tiraban frutos secos

kiko ha dit...

la trencada me inche un monton y me molo mucho ha hi me inque un trozo de cacaguete en el dedo osea me a gustado un monton

Anònim ha dit...

hola soy ndie xdxdxdxdxdxdxdxddx











x
x
x

javi ha dit...

la trencada enva pareixer molt be

jan ha dit...

la trencada va se molt divertit

JAVI 10 ha dit...

ME A GUSTADO MUCHO COMER CASTAÑAS

daphne ha dit...

em va agradar molt

daphne ha dit...

em va agradar molt

CULTURA EGÍPCIA, MÀIA I MAR ROIG

sudoku



Fito & Fitipaldis - [EMG] - Nada Que Decir
Found at skreemr.com