PRESENTACIÓ NOU TUTOR

Hola a tothom!Com a nou tutor del curs també hem vull donar a conèixer en aquest blog del curs de sisè. Els alumnes ja m'han anat coneixent a diari i també he tingut ocasió de parlar amb alguns pares ja. Per aquells que encara no hem coneixen sóc en Xisco i sóc de Mallorca. Estic molt content del grup que m'ha tocat. Estic encantat de ser a sisè!! Tindrem molt temps per conèixer-nos, però mentrestant anirem emprant el blog per mostrar el que feim a classe, comunicats per a les famílies, als alumnes... Així que aquesta setmana ja aniré penjant tot el que pugui.Molt de gust!


dimarts, 17 de novembre del 2009

TREBALL MEDI GEOGRAFIA D'EUROPA

ESTAM ESTUDIANT LA GEOGRAFIA D'EUROPA. ELS ALUMNES HAN FET UNS MAPES PER GRUPS ON HAN LOCALITZAT TOT EL QUE HAN ESTUDIAT EN AQUEST TEMA: RIUS, SERRES I MONTANYES, MARS, OCEANS, ETC...


25 comentaris:

Musti ha dit...

Els mape son favulos i molt guapo

SAMU ha dit...

PARA MI ESTE TRABAJO A SIDO EL UNICO Y MAS COMPLICADO DE LOS TRABAJOS Q EMOS EXO ASTA AORA

liezel ha dit...

el mapa fue muy duro hacerlo porque duro muchos dias pero al final salio moy bien...

jorge ha dit...

per a mi els mapes estan vastant be per ser el primer treball del curs,per a mi aquest treball a estt facil !!!¡¡¡

Ariadna ha dit...

M'ha agradat molt es treball perque ha estat molt divertit i m'ha agradat treballar en grup, però no ens vares explicar com podia sortir millor.

Ariadna ha dit...

Mapas és correcte? El correcte no seria MAPES?

laura ha dit...

A mi me va agradar fer el mapa però no am el grup que vaig tenir:musti enrrique.també me toco con liezel però ella u va fer be a jo magues agradat amb :Lucia ,patrícia i na barbara.

Lucia ha dit...

M´agradat molt fer els mapes i treballar amb el meu equip.
Pero no el repetiria perque a set un treball dificil.

andrés ha dit...

jorge,celia y yo nos separamos el trabajo: yo dibuje y describir todo, Jorge pintó y Celia repaso todo el mapa.

ariadna ha dit...

posa treballs divertits .

aaron ha dit...

els mapes estaben molts guapos en varem gusta molt tardarem com 2 hoes en fero eram:javi,mario i jo

patricia ha dit...

Me a agradat fer el mapa amb el meus amics pero 1 del meu equip no ba a fer casi res pero barem sacar bona nota jajaja

Daphne ha dit...

M´ agradat molt fer aquest treball,perqué també m´agradat treballar amb aquest grup.Estic molt contenta amb tú.

La trencada va ser un dia molt divertit,perqué hi eren tots els companys.Menjaren fruits secs encara que feia molta calor.

Xisco,gracies per no enrecordarte de posar-me a la llista de la clase eh!...Em

Daphne ha dit...

M´ agradat molt fer aquest treball,perqué també m´agradat treballar amb aquest grup.Estic molt contenta amb tú.

La trencada va ser un dia molt divertit,perqué hi eren tots els companys.Menjaren fruits secs encara que feia molta calor.

Xisco,gracies per no enrecordarte de posar-me a la llista de la clase eh!...Em

marc ha dit...

els mapes varen ser molt facil de fer pero xiscu un notable ..... hombre sube un poco mas

samu ha dit...

daphne pa tu informacion estas en la lista x encima de xisco

samu ha dit...

maria la k a venio oy a darnos una especie de clase. a sido *algo divertido*.

Anònim ha dit...

(a)

barbi ha dit...

els traballes dels mapes an estat molt be i molt interesants i fenlos a sigut un poc aburrit .

bea ha dit...

fer els mapes en grup ba ser molt guay xk baren escriure molt va ser molt guay!!!

farnando ha dit...

el rabajo a sido muy chungo y a estat molbe y an kedado bn wueno dw

mario 18 ha dit...

en este trabajo de medi nos acostado mucho acerlo pero en la nota final emos sacado un siete i eso lo a merecido la pena

Juan Antonio ha dit...

En este trabajo de medi a sido bastante complicado pero emos aprobado i eso es bueno tanto trabajo a servido para algo todo nuestro grupo a colaborado
menos maaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!!!!

#patri# ha dit...

A sido 1 toston este trabajo no me a gustao na lo unico a sio la nota 1 notable esta bien pero en 1 trabajo"k puedes mirar del libro"es como sufi mas o menos pero el k lo alla suspendio es k no le a dao la gana acer el minimo esfuerzo...como alguien k yo conozco...KEVINNNNN!!!!!!!!!!!
jajaja weno al final izo algo pero poko weno algo es algo no jajaja

javi10 ha dit...

me a gustado todos los trabajos medi

CULTURA EGÍPCIA, MÀIA I MAR ROIG

sudoku



Fito & Fitipaldis - [EMG] - Nada Que Decir
Found at skreemr.com